Saturday, February 20, 2010

LEEVIKESE-MUSTRILISED HELMED

Tahtsin voolida leopardimustrit, peas olin mõelnud nii ja naa. Kui sain mustrirulli valmis, siis isegi tundus, et vist tuleb välja. Vajutades mustrirulli peenemaks hakkas mulle järjest rohkem sealt peegeldama leevikesteparv.

Tahtsin proovida madalaid lapikuid helmeid, nagu seda teeb minu täditütar Marre. Paraku ei arvestanud ma, et need lapikud hakkavad kaelakeena laperdama kaelas, mina tegin mustri ainult ühele poole helmest. Helmed on ilusad, aga ehtena peab nendega veel midagi ette võtma. Võib-olla aitaks kui teha helmestele 2 auku lisaks või traadi mähkimisega neid fikseerida. Praegu jäävad uute ideede ootele.

Muuseas, rootsi keeles on leevikesel imeilus nimi domherre – toomhärra :) Kuulake leevikese laulu (rootsi keeles) :) :)

bullfinch polymer clay jewerly

No comments:

Post a Comment