Monday, May 24, 2010

PÕIMITUD MUSTER, MUSTERDAMINE, KAHEKSAKAND

Põimitud mustriga, savihelmestega ehted. Paar aastat tagasi, sellist mustrit nähes, ei osanud ma kuidagi välja mõelda, kuidas see tehtud on. Nüüd, olles tublisti edasi arenenud paariaasta taguse ajaga, ei valmistanud see muster mingit muret. Vaja on teha läbiva mustriga mustrirull, mitte laduda savilehte vaheliti nagu olin ekslikult algul arvanud.

Kaelakee pikkus min. 56 ja max. 61 cm, kõrvarõngaste pikkus 5,5 cm

interlace fimo jevelry1

Samuti põimitud mustriga savihelmed helmetraadil.

Kaelakee pikkus min. 61, max. 66 cm, kõrvarõngad: 5 cm

interlace fimo jewelry set2

Musterdamistehnikas helmestega ehted. Tegelikult võiks nende kohta öelda musteramise jääkprodukt. Sest need on valminud NENDE helemeste tegemise käigus ära lõigatud pealmisest savikihist, mis on pandud tagurpidi rohelisele aluslehele, rullitud ühtlaseks ja tehtud neist padjakujulised helmed.

Kaelakee pikkus min. 55,5 cm ja max. 60 cm, kõrvarõngaste pikkus 6 cm.

mokume gane jewelry set1

Kaheksakand ehk muhu männi motiivi uus katse, tegelikult on see juba katsetamine number 3. Peab ütlema et esimene tegemine tuli kõige paremini välja. Teist tegu ma pole avalikult näidanudki. Kolmas tegu siin, ehted tervikuna on toredad, aga muster ise pole see mida oleksin tahtnud. Peab muutma mustrirulli tegemise viisi. Aga kuna ma olen selle mõtte endale pähe võtnud, siis ma selle ka välja nuputan!

Kalekalee pikkus 78 cm , kõrvarõngaste pikkus 7 cm

kaheksakand fimost ehetes

No comments:

Post a Comment