Sunday, December 16, 2012

Kingitus Ragnele. (13.dets.2012)

 

Minu lasteaia ajast sõbrannale valmis  jõuluks üks  ehtekarbikene, pronksjates toonides käekee koos kõrvarõngastega, suhkrupähkliampsukene, isetehtud kaart heade soovidega ja hetke lemmiktee Rooibos apelsini ja mango lisandiga.

Karbiga läks selliselt, et  tegin ühe karbi valmis. Esialgu olin rahul, mida päev edasi seda rohkem hakkas närima, et midagi on ikka  jamasti.  Ragne on ise korralikkuse etalon. Tema pealt on mul palju õppida  kodumajandusliku korrashoiu koha pealt. Käsitöö on tal ka alati laitmatu.
 

  No ei andnud asu see karp ja otsustasin ikkagi uue teha, siis sain aru mis vea olin teinud esimese karbiga. Olin sisemised paberid pannud karpi ühes tükis,  aga selle tulemusena jäi tagasein kuidagi  kangelt painduma. Nüüd tegin “õigesti” ja jäin tulemusega rahule.  Ragne on inimene, kes kindlasti oskab hinnata käsitööd, kuna ta ise heegeldab ja koob väga palju. Ma ei teagi ühtegi teist inimest kes on elus nii palju kudunud.  

Häid pühi, kallis sõber!

SAM_2072

No comments:

Post a Comment