Sunday, December 16, 2012

Seisvad savihelmed eheteks! (okt. 2012)

Aegajalt, kui ma  avan ühe kasti, kuhu ma  panen juurde pidevalt  savis helmeid, mis jäävad ootama oma aega, mil nad eheteks valmivad, võtan ma sealt mõned  savihelmed ka välja. Kui ma siis juhtun rongiga tööle minema, siis on ikka väga mõnus seal see 40 minutit nikerdada ehete kalla. Parasjagu nii pikk aega kui korraga  enne ja peale tööpäeva viitsiks  nokitsemisega tegeleda. Selle tulemusena valmisid   mitmed ehted. Osad said kiirelt pakendatud, aga siin on pildile jäänud üks ports lehekestega kõrvarõngaid.

Ma seda pilti vaatasin, siis tundus et ma olen seda juba näidanud kuskil, aga tegelikult asi selles, et  savihelmed on mul ju  õpitubades valminud ja seepärast on need “vanad tuttavad” mulle ja   taolisi kõrvarõngaid on valminud ennemgi.

SAM_1788

No comments:

Post a Comment